Grupa J. Walter Thompson dla Volkswagen Financial Services

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Grupa J. Walter Thompson dla Volkswagen Financial Services

Grupa J. Walter Thompson opracowała koncepcję kreatywną kampanii komunikującej ubezpieczenie RTI oferowane za pośrednictwem Volkswagen Financial Services dla marek samochodowych: ŠKODA, Volkswagen Osobowe, Volkswagen Użytkowe oraz Audi.

Grupa J. Walter Thompson stworzyła komunikację oraz wyprodukowała materiały reklamowe do kampanii komunikującej ubezpieczenie RTI, czyli ubezpieczenie wartości fakturowej pojazdu w przypadku zakupu samochodu w leasingu. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Przygotowane materiały POS, czyli plansze produktowe dla sprzedawców w salonach, plakaty do salonów, zawieszki na lusterka, wobblery oraz standy trafiły do 235 salonów samochodowych w Polsce. Cała kampania została wzmocniona komunikacją w kanale digital, gdzie powstały landingi produktowe dla marek samochodowych objętych kampanią. 

Kampania wystartowała 15 lipca 2016.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij