Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Agencja Kreatywna BE7 i VTS – kampania dla „skrzydła”

Współpraca pomiędzy Agencją Kreatywną BE7 a VTS Group trwa nieprzerwanie od 4 lat. Nowa kampania, której opracowania podjęła się agencja promuje designerską kurtynę powietrzną WING inspirowaną technologią lotniczą.
O autorze
1 min czytania 2016-08-03

VTS Group to wiodący producent urządzeń klimatyzacyjnych, nagrzewnic i kurtyn powietrznych. Produkty firmy dostępne są na 5 kontynentach, w ponad 40 państwach. Swoją pozycję lidera zaznacza konsekwentnie prowadzonymi działaniami promocyjnymi, za które w znacznej mierze odpowiada Agencja Kreatywna BE7.

W tym roku VTS swoją ofertę wzbogaciło o nowy produkt – kurtynę powietrzną WING. Wyjątkowo elegancka i nowoczesna linia urządzenia została podkreślona przez BE7 w key visual’u przedstawiającym opływowy szybowiec. To bezpośrednie nawiązanie do kluczowych atrybutów produktu: kształtu skrzydła, cichej pracy, opływowej konstrukcji. Komunikacja kierowana do międzynarodowych odbiorców została przeprowadzona w 15 krajach europejskich. Kampania B2B opiera się o działania w Internecie oraz tradycyjnie w miejscach sprzedaży, wykorzystując wyróżniające się wśród konkurencji materiały POS. Opracowaniem wszystkich materiałów drukowanych i on-line zajęła się Agencja BE7.

Więcej informacji o Agencji BE7 znajduje się na stronie.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

 

Słuchaj podcastu NowyMarketing