Nie będziemy się jednak skupiać tutaj na wychwalaniu serialu (a zasługuje na pochwały!). Chcieliśmy pokazać Wam, jak wyglądała jego kinowa premiera 11 lipca.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Okazało się, że najdziwniejsze rzeczy działy się… przed kinem. Zobaczcie, co takiego specjalnego przygotowano dla widzów:
Kino to bardzo wdzięczne miejsce do przeprowadzania równych kampanii. Wybraliśmy dla Was przykłady kilku z nich.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Po pierwsze, pamiętajcie, że ludzi nigdy nie należy oceniać po pozorach 😉
Po drugie, nie przeszkadzajcie innym w kinie:
I po trzecie, nie rozmawiajcie przez telefon:
PS 2
Przestrzeń kinowa to również doskonałe miejsce na akcje społeczne.
Tutaj zobaczycie kampanię, dzięki której widzowie wczuli się w rolę osób bezdomnych:
Dzięki innej akcji osoby oglądające film wróciły uwagę na los porzuconych lub źle traktowanych zwierząt:
Kolejna kampania zaserwowała widzom bardzo realistyczne złudzenie wypadku samochodowego:
PS 3
Na koniec coś dla rozrywki. Czy jest na sali tajny agent? 😉
Uważacie, że o czymś zapomnieliśmy? Dajcie znać w komentarzach.
Zapraszamy również na poprzednie odcinki Reklamy dnia!