Reklama dnia: Gdy świat serialu przenika do rzeczywistości, czyli jak wyglądała premiera Stranger Things

Reklama dnia: Gdy świat serialu przenika do rzeczywistości, czyli jak wyglądała premiera Stranger Things

Jeżeli nie oglądaliście jeszcze Stranger Things, nowego serialu Netflixa, powinniście to jak najszybciej nadrobić.

Nie będziemy się jednak skupiać tutaj na wychwalaniu serialu (a zasługuje na pochwały!). Chcieliśmy pokazać Wam, jak wyglądała jego kinowa premiera 11 lipca.  

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Okazało się, że najdziwniejsze rzeczy działy się… przed kinem. Zobaczcie, co takiego specjalnego przygotowano dla widzów:

PS

Kino to bardzo wdzięczne miejsce do przeprowadzania równych kampanii. Wybraliśmy dla Was przykłady kilku z nich. 

Po pierwsze, pamiętajcie, że ludzi nigdy nie należy oceniać po pozorach ;)

Po drugie, nie przeszkadzajcie innym w kinie:

I po trzecie, nie rozmawiajcie przez telefon: 

PS 2

Przestrzeń kinowa to również doskonałe miejsce na akcje społeczne.  

Tutaj zobaczycie kampanię, dzięki której widzowie wczuli się w rolę osób bezdomnych:

Dzięki innej akcji osoby oglądające film wróciły uwagę na los porzuconych lub źle traktowanych zwierząt:

Kolejna kampania zaserwowała widzom bardzo realistyczne złudzenie wypadku samochodowego: 

PS 3

Na koniec coś dla rozrywki. Czy jest na sali tajny agent? ;) 

Uważacie, że o czymś zapomnieliśmy? Dajcie znać w komentarzach.

Zapraszamy również na poprzednie odcinki Reklamy dnia!

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij