Nowe sekcje poświęcone usługom i sprzedaży na stronach firmowych na Facebooku

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Nowe sekcje poświęcone usługom i sprzedaży na stronach firmowych na Facebooku

Facebook zapowiedział wprowadzenie dwóch nowych sekcji stron dedykowanych sprzedaży oraz usługom, które pomogą firmom w realizacji ich kluczowych celów biznesowych.

Sekcja poświęcona sprzedaży, która umożliwia wyeksponowanie produktów firmy, będzie dostępna w krajach Azji Południowo-Wschodniej i na innych rynkach wschodzących. Ludzie odwiedzający stronę z tą sekcją będą mogli w łatwy sposób poznać ofertę oraz złożyć zamówienie wysyłając wiadomość do firmy.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Sekcja usług będzie dostępna globalnie. Wszyscy usługodawcy, od hydraulików po ośrodki SPA, zyskają możliwość czytelnej prezentacji swojej oferty. Dzięki informacjom zgromadzonym w jednym miejscu goście strony będą mogli łatwiej podjąć decyzję, czy interesują ich usługi tej firmy.

Już ponad miliard ludzi na całym świecie jest na Facebooku połączonych z co najmniej jedną stroną należącą do firmy. W Polsce to 84% spośród wszystkich korzystających z Facebooka.

Sheryl Sandberg, COO Facebooka, przy okazji publikacji wyników finansowych za Q2 2016 powiedziała: „W tej chwili koncentrujemy się na zagwarantowaniu jak najlepszych doświadczeń konsumentom. Przyglądamy się naturalnym relacjom zachodzącym między ludźmi a firmami”. Podkreśliła też, że za pomocą Messengera ludzie i firmy wymieniają już miliard wiadomości miesięcznie.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij