Reklama dnia: Nie fotografuj z zewnątrz, wejdź do środka - świetna kampania Sydney Opera House zachęcająca do odwiedzenia wnętrza budynku

Reklama dnia: Nie fotografuj z zewnątrz, wejdź do środka - świetna kampania Sydney Opera House zachęcająca do odwiedzenia wnętrza budynku

Okazuje się, że tylko 1% osób fotografujących budynek Sydney Opera House wchodzi do środka. Postanowiono to zmienić.

Do wybranych osób, które opublikowały zdjęcia na Instagramie, zostały wysłane specjalne, personalizowane zaproszenia w formie filmiku, zachęcające do zobaczenia wnętrza budynku.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Przez cztery tygodnie zaproszone osoby dzieliły się zdjęciami z pełnej atrakcji wycieczki na Instagramie. W ten sposób wnętrze Sydney Opera House zobaczyło pięć milionów osób. 

Zobaczcie sami - warto! 

PS

W naszym cyklu pisaliśmy już o bardzo nietypowej promocji Irlandii. Cały materiał do Waszej dyspozycji pod linkiem: Jak przenieść się do Irlandii, nie ruszając się z miejsca? 

PS 2

Wiadomość od samego siebie z przeszłości? Zobaczcie przesympatyczną reklamę zachęcającą do odwiedzenia Peru. 

PS 3

Minnesota w… pudełku? 

PS 4

Dasz się namówić na wycieczkę w niemieckie góry sponsorowaną przez markę Graubünden? Jest tylko jeden haczyk - musisz tam jechać od razu. 

PS 5

A może Heineken przekona Cię do zmiany kierunku podróży?

Uważacie, że o czymś zapomnieliśmy? Dajcie znać w komentarzach.

Zapraszamy również na poprzednie odcinki Reklamy dnia!

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij