Kuba Kaliciński z branżą marketingu i reklamy związany jest od ponad dekady. Karierę zaczynał w agencji interaktywnej Orbita Nowe Media, która w tamtym czasie odpowiadała za tzw. sferę digital w ramach struktur BBDO. Następnie pracował w warszawskim studio postprodukcyjnym AlienFX. W 2006 roku wraz z bratem Maciejem założył Kalicińscy.com, jedną z najszybciej rozwijających się niezależnych agencji interaktywnych, która dzięki zdobywanemu doświadczeniu przerodziła się w agencję marketingu zintegrowanego z silnymi kompetencjami w obszarze digital. Przez lata był jej Dyrektorem Kreatywnym. Tworzył komunikację marketingową w digital dla takich marek jak Skoda, IKEA Polska, Red Bull, Tchibo, Knorr, Dove i Castrol.
Zobacz również
W 2015 r. założył w strukturach Grupy Kalicińscy.com nową agencję reklamową Fog Content Agency, której głównym obszarem działania jest tworzenie strategii marketingowych marek w oparciu o treści wideo. Do jej klientów należą m.in. Red Bull, IKEA Polska, Hasco-Lek, Avon, Castrol. W ramach Fog Content Agency zrealizował spektakularny międzynarodowy projekt „Red Bull Heli Drifting” z udziałem Felixa Baumgartnera oraz Jakuba Przygońskiego.
W pracy kieruje się dewizą: „ludzie nie oglądają reklam tylko to, co ich interesuje…”
Oprócz tworzenia strategii obecności marek w Internecie, pracuje aktywnie jako producent, reżyser, operator i scenarzysta. Prowadził również warsztaty dla studentów w Warszawskiej Szkole Filmowej.
Światowy Dzień Książki 2025. Marketerzy polecają swoje ulubione lektury
Grupa Kalicińscy.com to agencja marketingu zintegrowanego Kalicińscy.com, agencja contentowa Fog Content Agency oraz wypożyczalnia profesjonalnego sprzętu do produkcji filmowej – Toolernia.
Słuchaj podcastu NowyMarketing