Czy było łatwo? Nie było. Czy miał pewność, że zostanie zaakceptowany przez innych sportowców i dorówna im szybkością i siłą? Nie wiedział, ale się nie poddał.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Do tego samego namawia was Nike – nigdy się nie poddawać. Nie wierzyć w ograniczenia. Po prostu – Just do it!
Zobaczcie reklamę:
W naszym cyklu pisaliśmy już o innej bardzo dobrej reklamie Nike – tym razem dotyczącej kobiet w Indiach. Tekst znajdziecie tutaj >>
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS 2
Niestety jest bardzo mało reklam na temat osób transseksualnych. Tutaj przykłady dwóch z nich:
PS 3
W Reklamie dnia pisaliśmy także o innej, często odrzucanej grupie – osób niepełnosprawnych. Pierwszy tekst znajdziecie pod linkiem: Reklama dnia: Niepełnosprawność to bycie superczłowiekiem – zobaczcie świetną reklamę o ludziach, nad którymi nie można się użalać
Druga doskonała reklama na temat przydatności osób niepełnosprawnych w pracy do Waszej dyspozycji tutaj >>
Uważacie, że o czymś zapomnieliśmy? Dajcie znać w komentarzach.
Zapraszamy również na poprzednie odcinki Reklamy dnia!