Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Startuje trzecia edycja #RUNVIKINGS!

Trzecia i ostatnia w tym roku edycja #RUNVIKINGS gotowa do startu. Tym razem uczestnikom tej sportowej akcji wyznaczono zadanie polegające na wybieganiu trasy o kształcie facebookowego „Lajka”.
O autorze
1 min czytania 2016-08-16

– Zarówno podczas pierwszej, jak i drugiej edycji naszego sportowego wyzwania mogliśmy podziwiać naprawdę wiele ciekawych i oryginalnych tras. Uczestnicy #RUNVIKINGS wykazali się ogromną kreatywnością oraz zaangażowaniem, co tylko utwierdziło nas w przekonaniu, że akcję warto kontynuować. Startujemy więc z trzecim etapem konkursu i wierzymy, że i tym razem Vikingowie podejmą rzucone im wyzwanie. W końcu dbałość o zdrowie czy kondycję fizyczną, waleczna osobowość oraz zamiłowanie do dobrej zabawy to elementy, które doskonale wpisują się w ich charakter, a przy okazji dekalog wartości Mobile Vikings – mówi Bartek Grabowski, Head od New Business w Mobile Viking Polska. 

Przypomnijmy zasady konkursu #RUNVIKINGS. Przed każdą z trzech tegorocznych edycji biegu Survival Race zostaje wyznaczone zadanie polegające na wybieganiu trasy o określonym kształcie z użyciem aplikacji rejestrującej przebieg trasy, np. z wykorzystaniem popularnego Endomondo. Po zakończonym treningu uczestnik powinien zrobić screen wybieganej trasy i zamieścić go na swoim profilu na portalu Instagram wraz z otagowaniem #RUNVIKINGS. Ciekawe zdjęcia z treningu, choć nie są elementem obowiązkowym konkursu, z pewnością będą mile widziane. Usportowieni Vikingowie na wykonanie każdego z zadań mają czas dokładnie określony przed każdym wyzwaniem. Po tym czasie jury wyłoni zwycięzcę. Przy ocenie pod uwagę będą brane – dokładność wybieganego kształtu, kreatywność i dystans. Podczas wszystkich trzech edycji do wygrania są 3 kamery sportowe Yi Action Camera, 24 darmowe vouchery na wybraną edycję biegu Survival Race oraz 63 miesiące za darmo w Mobile Vikings. 

Wyzwanie podczas trzeciego i ostatniego już w tym roku etapu #RUNVIKINGS w ramach przygotowań do poznańskiej edycji biegu Survival Race polega na wybieganiu facebookowego „Lajka” oraz zamieszczeniu na portalu Instagram wykonanego screena trasy z tagiem #RUNVIKINGS. Uczestnicy mają na to czas do 9 września.

Jak podjąć Vikingowe wyzwanie? Szczegóły w materiale video. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Więcej szczegółów na stronie konkursu www.runvikings.pl oraz w regulaminie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing