Reklama dnia: Artykuły spożywcze zaczynają mówić do klientów supermarketu - zabawna akcja promująca kreskówkę „Sausage Party”

Reklama dnia: Artykuły spożywcze zaczynają mówić do klientów supermarketu - zabawna akcja promująca kreskówkę „Sausage Party”

Co by było, gdyby produkty spożywcze miały uczucia? Właśnie na takim pomyśle opiera się kreskówka "Sausage Party", która właśnie weszła do kin.

Tutaj przykład, jak promowana była animacja. Wyobraźcie sobie, że idziecie do sklepu i nagle z półki dobiega do Waszych uszu dziwny głos… Bylibyście w stanie zjeść taki produkt? ;) 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

PS

Gadające produkty spożywcze to oczywiście żadna nowość: 

PS 2 

Bardzo „ożywione” wydają się być również Berlinki ;) 

PS 3

Tutaj kompilacja 29 świetnych reklam Biedronki z życia jej produktów spożywczych: 

PS 4 

Na koniec bohaterowie znani i lubiani. Co prawda już nie do jedzenia, ale pomysł jest dość podobny:

Uważacie, że o czymś zapomnieliśmy? Dajcie znać w komentarzach.

Zapraszamy również na poprzednie odcinki Reklamy dnia!

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij