TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Dekoral świętuje najbarwniejsze momenty życia

„Najbarwniejsze momenty życia” – pod tym hasłem kryje się urodzinowa kampania marki Dekoral, która w tym roku osiągnęła pełnoletność. Na przestrzeni ostatnich kilku miesięcy zorganizowano cykl aktywności, w które włączono konsumentów.
O autorze
1 min czytania 2016-08-17

Za pośrednictwem samych eventów, przeprowadzonych w trzech miastach Polski, udało się dotrzeć do blisko 20 tys. osób.

18. urodziny marki Dekoral to nie lada wyzwanie. Chcąc podkreślić swoją obecność na  rynku, a zarazem przypomnieć klientom to, jak na przestrzeni lat zmieniały się nasze produkty, przygotowaliśmy specjalną kampanię „Najbarwniejsze momenty życia”. Projekt wystartował         z początkiem 2016 roku – tłumaczy Anna Łatoszyńska, Brand Manager marki Dekoral. 

Jedną z zaplanowanych aktywności było przeprowadzenie cyklu eventów, które odbyły się w trzech polskich miastach: Warszawie, Wrocławiu oraz we Władysławowie. – Na potrzeby wydarzeń zbudowaliśmy miasteczka Dekoral, w których zaaranżowaliśmy strefę relaksu wyposażoną w komfortowe leżaki. Osoby, które odwiedziły nasze stanowiska, mogły zapoznać się z produktami marki Dekoral, jak również wziąć udział w rozmaitych konkursach. Do wygrania były m.in. urodzinowe koszulki. Gościem specjalnym był Kamil Gałka – artysta specjalizujący się w malowaniu aerografem – dodaje Łatoszyńska. Podczas trzech spotkań udało się dotrzeć do blisko 20 tys. osób. Rozdano 150 koszulek      i otrzymano ponad 90 zgłoszeń konkursowych.

W ramach kampanii „Najbarwniejsze momenty życia” uruchomiono kampanię banerową,    a także utworzono dedykowaną stronę internetową, za pomocą której każdy mógł wziąć udział w urodzinowej zabawie i wygrać jedną z atrakcyjnych nagród. Spośród 103 zgłoszeń wybrano laureata, który zgromadził 1377 głosów. Przygotowano także materiał wideo, w którym Dekoral dziękuje konsumentom za to, że od osiemnastu lat towarzyszy im w najważniejszych momentach życia. Spot obejrzano blisko 280 tys. razy. Kampania dotarła do 15 198 042 osób. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Marka Dekoral od lat wyznacza trendy kolorystyczne w Polsce. Dostarcza wysokiej jakości farby w najmodniejszych odcieniach i inspiruje do tego, jak łączyć i zestawiać poszczególne produkty, by tworzyć efektowne i ciekawe aranżacje we własnym domu.  

Słuchaj podcastu NowyMarketing