Brand Support przygotowała raport CSR Grupy Energa

Brand Support opracowała projekt graficzny oraz była odpowiedzialna za skład i produkcję raportu „Nasza odpowiedzialność 2015”, który ma na celu podsumowanie kluczowych dokonań Grupy Energa w obszarze zrównoważonego rozwoju i społecznej odpowiedzialności.
O autorze
1 min czytania 2016-08-22

Agencja Brand Support opracowała i wydała na zlecenie Energa SA raport „Nasza odpowiedzialność 2015”, który podsumowuje kluczowe osiągnięcia Grupy Energa w zakresie zrównoważonego rozwoju i społecznej odpowiedzialności. Grupą docelową raportu „Nasza odpowiedzialność 2015” są akcjonariusze, klienci, banki oraz instytucje finansowe, władze samorządowe i administracja publiczna, dostawcy i partnerzy biznesowi, społeczności lokalne, regulatorzy, pracownicy firmy i jej organizacje pracownicze, organizacje pozarządowe (NGO), środowisko naukowe i uczelnie wyższe. 

Jest to czwarta już edycja tego raportu przygotowana przez agencję (z pięciu jakie się dotychczas ukazały). Agencja była odpowiedzialna za projekt graficzny raportu i jego produkcję. Raport produkowany jest na specjalnym papierze, który spełnia normy druku ekologicznego. Od 2014 r. raport powstaje w ramach stworzonej przez agencję dla Grupy Energa nowej identyfikacji wizualnej „Quadro Eco System”, zakładającej przejrzystą i spójną koncepcję graficzną dla komunikacji korporacyjnej Grupy. Materiały drukowane zostały wyprodukowane z zachowaniem procesu certyfikacji FSC. 

Zaprojektowany przez Brand Support raport „Nasza odpowiedzialność 2013” został nagrodzony przez jury dziennikarskie w ósmej edycji konkursu „Raporty społeczne”. Dziennikarze docenili strukturę i sposób prezentowania informacji w opracowaniu opisującym w jaki sposób Grupa łączy rozwój biznesowy z interesami swojego otoczenia. Raport  „Nasza odpowiedzialność 2012” – otrzymał nagrodę Brązowe Szpalty 2014 za interesującą formę szaty graficznej oraz nagrodę główną, jako projekt jednorazowy w konkursie Biuletynów Firmowych Agape.

Agencja pracuje dla Energa SA na podstawie umowy zawartej w 2014 r. świadcząc stałą obsługę graficzną.  

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Klient: Energa SA
Produkt: raport „Nasza odpowiedzialność 2015”
Agencja: Brand Support
Kreacja: Urban Godlewski
Project management: Weronika Lech
Skład DTP: Wojciech Jakubowski. 
Przedstawiciel klienta: Monika Derda

Słuchaj podcastu NowyMarketing