Brand Support przygotowała raport CSR Grupy Energa

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Brand Support przygotowała raport CSR Grupy Energa

Brand Support opracowała projekt graficzny oraz była odpowiedzialna za skład i produkcję raportu „Nasza odpowiedzialność 2015”, który ma na celu podsumowanie kluczowych dokonań Grupy Energa w obszarze zrównoważonego rozwoju i społecznej odpowiedzialności.

Agencja Brand Support opracowała i wydała na zlecenie Energa SA raport „Nasza odpowiedzialność 2015”, który podsumowuje kluczowe osiągnięcia Grupy Energa w zakresie zrównoważonego rozwoju i społecznej odpowiedzialności. Grupą docelową raportu „Nasza odpowiedzialność 2015” są akcjonariusze, klienci, banki oraz instytucje finansowe, władze samorządowe i administracja publiczna, dostawcy i partnerzy biznesowi, społeczności lokalne, regulatorzy, pracownicy firmy i jej organizacje pracownicze, organizacje pozarządowe (NGO), środowisko naukowe i uczelnie wyższe. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Jest to czwarta już edycja tego raportu przygotowana przez agencję (z pięciu jakie się dotychczas ukazały). Agencja była odpowiedzialna za projekt graficzny raportu i jego produkcję. Raport produkowany jest na specjalnym papierze, który spełnia normy druku ekologicznego. Od 2014 r. raport powstaje w ramach stworzonej przez agencję dla Grupy Energa nowej identyfikacji wizualnej „Quadro Eco System”, zakładającej przejrzystą i spójną koncepcję graficzną dla komunikacji korporacyjnej Grupy. Materiały drukowane zostały wyprodukowane z zachowaniem procesu certyfikacji FSC. 

Zaprojektowany przez Brand Support raport „Nasza odpowiedzialność 2013” został nagrodzony przez jury dziennikarskie w ósmej edycji konkursu „Raporty społeczne”. Dziennikarze docenili strukturę i sposób prezentowania informacji w opracowaniu opisującym w jaki sposób Grupa łączy rozwój biznesowy z interesami swojego otoczenia. Raport  "Nasza odpowiedzialność 2012" - otrzymał nagrodę Brązowe Szpalty 2014 za interesującą formę szaty graficznej oraz nagrodę główną, jako projekt jednorazowy w konkursie Biuletynów Firmowych Agape.

Agencja pracuje dla Energa SA na podstawie umowy zawartej w 2014 r. świadcząc stałą obsługę graficzną.  

Klient: Energa SA
Produkt: raport „Nasza odpowiedzialność 2015”
Agencja: Brand Support
Kreacja: Urban Godlewski
Project management: Weronika Lech
Skład DTP: Wojciech Jakubowski. 
Przedstawiciel klienta: Monika Derda

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij