TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Reklama dnia: Co zrobić, żeby auto wytrzymało upadek w przepaść? Wystarczy… okleić je taśmą

Reklama dnia: Co zrobić, żeby auto wytrzymało upadek w przepaść? Wystarczy… okleić je taśmą
Jak najlepiej zareklamować trwałą jak stal i bardzo uniwersalną taśmę do klejenia? Zawsze można zrzucić na przykład oklejone nią auto z klifu.
O autorze
0 min czytania 2016-08-22

Taki test powinien usatysfakcjonować każdego niedowiarka. 

Do zakupu FiberFix przekonuje nas nietuzinkowy bohater. Skleja wszystko dokładnie na naszych oczach, pokazuje, tłumaczy. Całość jest utrzymana w żartobliwym, pełnym dystansu tonie.  

Nas przekonał – zobaczcie, czy Wy też ulegniecie jego urokowi:

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

W ekstremalnych testach samochodów niedoścignionym mistrzem pozostaje Volvo. Tutaj „mały haczyk” w wykonaniu marki 😉 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS 2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Dla dobrego testu nie raz trzeba zaryzykować życie.

PS 3

Mała dziewczynka sterująca ciężarówką? Volvo nie takie rzeczy robiło: 

PS 4 

Reklama z Van Dammem to już klasyk swojego „gatunku”: 

PS 5

Crash balet w wykonaniu Renault:

PS 6

Hyundai także nie boi się „ekstremalnych” reklam:

PS 7 

Nie tylko crash testy okazują się przydatne 😉

Uważacie, że o czymś zapomnieliśmy? Dajcie znać w komentarzach.

Zapraszamy również na poprzednie odcinki Reklamy dnia!