Reklama dnia: Co zrobić, żeby auto wytrzymało upadek w przepaść? Wystarczy… okleić je taśmą

Reklama dnia: Co zrobić, żeby auto wytrzymało upadek w przepaść? Wystarczy… okleić je taśmą

Jak najlepiej zareklamować trwałą jak stal i bardzo uniwersalną taśmę do klejenia? Zawsze można zrzucić na przykład oklejone nią auto z klifu.

Taki test powinien usatysfakcjonować każdego niedowiarka. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Do zakupu FiberFix przekonuje nas nietuzinkowy bohater. Skleja wszystko dokładnie na naszych oczach, pokazuje, tłumaczy. Całość jest utrzymana w żartobliwym, pełnym dystansu tonie.  

Nas przekonał - zobaczcie, czy Wy też ulegniecie jego urokowi:

PS

W ekstremalnych testach samochodów niedoścignionym mistrzem pozostaje Volvo. Tutaj „mały haczyk” w wykonaniu marki ;) 

PS 2

Dla dobrego testu nie raz trzeba zaryzykować życie.

PS 3

Mała dziewczynka sterująca ciężarówką? Volvo nie takie rzeczy robiło: 

PS 4 

Reklama z Van Dammem to już klasyk swojego „gatunku”: 

PS 5

Crash balet w wykonaniu Renault:

PS 6

Hyundai także nie boi się „ekstremalnych” reklam:

PS 7 

Nie tylko crash testy okazują się przydatne ;)

Uważacie, że o czymś zapomnieliśmy? Dajcie znać w komentarzach.

Zapraszamy również na poprzednie odcinki Reklamy dnia!

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij