Zelmer i Otylia Jędrzejczak przekonują, że „Chcieć to móc!”

Marka Zelmer wraz z Fundacją Otylii Jędrzejczak rozpoczyna ogólnopolski projekt edukacyjny Otylia Swim Tour. Głównym jego założeniem jest promowanie aktywnego i zdrowego stylu życia wśród dzieci i młodzieży. Inicjatorem akcji jest złota medalistka Otylia Jędrzejczak.
O autorze
1 min czytania 2016-08-26

Hasło „Chcieć to móc!” towarzyszyło mi w czasie mojej kariery pływackiej, tym chętniej to właśnie z marką Zelmer będę motywować i zachęcać młodych ludzi do sportu i prowadzenia zdrowego stylu życia. Bo „chcieć” to móc osiągać wszystkie cele, te małe i duże – komentuje Otylia Jędrzejczak, złota medalistka olimpijska i inicjatorka projektu Otylia Swim Tour.  

Zdrowa dieta, aktywność fizyczna czy podejmowanie wyzwań nie tylko dotyczących obowiązków domowych, to ważne punkty odniesienia w nowej strategii marki Zelmer, która pod hasłem „Chcieć to móc” udowadnia, że nie ma rzeczy niemożliwych, trzeba tylko chcieć. Naturalną więc była dla nas decyzja o zaangażowaniu się w projekt Otylia Swim Tour, który zachęca do podejmowania wyzwań i stawiania czoła własnym ograniczeniom – wyjaśnia Małgorzata Godlewska, Brand Manager marki Zelmer w firmie BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego.