TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Procter & Gamble na szczycie listy firm kształtujących liderów marketingu wg badania opublikowanego przez Forbes

Oferują szkolenie na najwyższym poziomie i przekazują odpowiedzialność w ręce managerów od pierwszego dnia ich pracy – to cechy firm kształtujących najlepszych ekspertów budowania marek.
O autorze
1 min czytania 2016-08-29

Według najnowszego rankingu opublikowanego przez Forbes, liderem w tej kategorii jest firma Procter & Gamble. 

W badaniu przeprowadzonym na University of Virginia Darden School of  Business, opublikowanym przez Forbes, wzięli udział eksperci z kilkunastu amerykańskich firm specjalizujący się m.in. w rekrutacji marketingowców na wyższe stanowiska managerskie. Eksperci mieli za zadnie ocenić, które firmy dają pracownikom działów marketingu największy potencjał rozwoju kariery zawodowej. Znaczna większość wskazała firmę Procter & Gamble, typując ją jako bezkonkurencyjnego lidera głównie ze względu na metodyczne podejście do szkolenia oraz poziom odpowiedzialności biznesowej, jaka przekazywana jest w ręce managerów. Rekruterzy docenili osiągnięcia firmy w tym zakresie na przestrzeni lat. Wskazali też na inne ważne cechy firmy kształtującej najlepszych liderów marketingu, takie jak umiejętność ‘wyłowienia’ największych talentów w procesie rekrutacji, kultura organizacji oparta na wartościach, możliwość zdobycia zróżnicowanych doświadczeń związana z bogatym portfolio i strukturą korporacji, skoncentrowanie na zrozumieniu konsumenta. 

Rozumieć i umieć odpowiadać na potrzeby konsumentów to zadanie, które młody adept marketingu  dostaje przychodząc do P&G już pierwszego dnia. Uczymy go, jak uruchomić swoją kreatywność i zdolność analizy, jak wniknąć i do głębi zrozumieć potrzeby konsumenta i otoczenie rynkowe, po to, żeby bardzo szybko mógł zacząć rekomendować, a nawet podejmować samodzielne decyzje. To część globalnej strategii kreowania liderów w P&G – wymagamy szybkiego uczenia się, prowadzenia projektów o szerokim zasięgu, proponowania nowych rozwiązań, co jest niezbędne dla sukcesu naszych Marek – tłumaczy Małgorzata Rokita, Dyrektor Marketingu P&G w Europie Centralnej.  Oferujemy praktyki w dziale Brand Management zajmującym się budowaniem marek i marketingiem już dla studentów 4 roku, właśnie po to, aby przyszli liderzy marketingu mogli zacząć uczyć się biznesowego podejścia już podczas studiów a następnie wykorzystać tę wiedzę w rozwoju kariery. Najlepszym, po ukończeniu praktyk, oferujemy pracę na stanowisku managerskim – dodaje. 

O badaniu 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Badanie przeprowadzono na próbie ekspertów z 19 firm specjalizujących się w rekrutacji, które przeprowadziły ponad 2600 rekrutacji na wyższe stanowiska managerskie w dziale marketingu. Wyniki badania opublikowano 21 sierpnia 2016 roku. Pełnie zestawienie znajduje się na stronie Forbes.com: http://www.forbes.com

Słuchaj podcastu NowyMarketing