Azzaro, Clarins i Mugler z nowym domem mediowym

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Azzaro, Clarins i Mugler z nowym domem mediowym

Firma K2 Media wygrała przetarg na obsługę 3 brandów z portfolio grupy Orbico Beauty. Wcześniej agencja zajmowała się obsługą kanałów Social Media marki Clarins.

Orbico Beauty jest częścią Grupy Orbico, wiodącego w Europie dystrybutora wielu znanych globalnie marek obejmujących szeroki zakres kategorii takich jak: luksusowe kosmetyki, odzież lifestylowa, obuwie, produkty chemii gospodarczej, urządzenia techniczne i elektryczne.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W przetargu poza K2 Media brały udział dwa międzynarodowe domy sieciowe.

Orbico doceniło kreatywne podejście do briefu oraz konkurencyjną ofertę. Skupienie wszystkich działań mediowych pod jednym dachem ma na celu budowanie efektywnej i skutecznej komunikacji. Firma wcześniej współpracowała z K2 Media przy obsłudze kanałów social media marki Clarins. Od września agencja prowadzić będzie komunikację w kanałach społecznościowych również dla marki Azzaro.

Kampania telewizyjna nowego zapachu Azzaro Wanted rusza 1 września. Równolegle będzie prowadzona kampania zasięgowa na Facebooku.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij