Współpraca rozpoczęła się od przygotowania, trwającej właśnie, kampanii internetowej pod hasłem „Zmień mój plan lekcji”, w której Value Media odpowiada za przygotowanie kampanii display, mailingowej, oraz działań w Google i na Facebooku. W ramach akcji zbierane są fundusze dla dzieci w Kamerunie – wioskisos.org/sosafryka_bts . Akcja potrwa do końca września.
Jednocześnie rozpoczęła się kampania charytatywnych kartek świątecznych, która potrwa aż do Świąt Bożego Narodzenia. Kampania skierowana jest do firm. W ramach akcji można zamawiać kartki świąteczne, z których dochód zostanie przeznaczony na rzecz podopiecznych SOS Wiosek Dziecięcych – wioskisos.org/zakup-kartek-swiatecznych . Value Media w ramach tej aktywności odpowiada za działania SEM.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024