TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

mBank wybrał agencje marketingowe

Mindshare, VML Poland, Grey Worldwide Warszawa oraz Brand New Heaven nadal będą obsługiwać mBank. W ostatnich miesiącach odbyły się przetargi, w ramach których mBank wybrał agencje świadczące usługi marketingowe.
O autorze
1 min czytania 2016-09-06

Obsługą mediową kampanii reklamowych banku, w tym kompleksowym planowaniem i zakupem mediów, zajmie się Mindshare. Agencją strategiczną została Grey Worldwide Warszawa, która będzie kontynuować planowanie i realizację kampanii reklamowych mBanku. Ostatnio firma przygotowała m.in. kampanię „Kredyt ma się rozumieć” dotyczącą kredytów gotówkowych banku.

Wspierać ją będzie Brand New Heaven. Z firmą tą mBank współpracował m.in. przy realizacji kampanii społecznej dotyczącej bezpieczeństwa w sieci „Nie robisz tego w realu? Nie rób tego w sieci!”, która została bardzo dobrze odebrana i otrzymała szereg nagród.

Z kolei strategia reklamowa marki w internecie została powierzona agencji interaktywnej VML Poland. Ten obszar jest kluczowy dla banku pozycjonowanego jako ikona mobilności.

– Z wybranymi ponownie agencjami bank współpracuje od kilku lat. W ostatnich przetargach wszystkie one potwierdziły wysoki poziom merytoryczny przy zachowaniu atrakcyjnych cen – mówi Iwona Ryniewicz, dyrektor Departamentu Komunikacji i Strategii Marketingowej mBanku. – Jednocześnie dziękujemy wszystkim firmom, które wzięły udział w przetargach – dodaje.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zgodnie z wewnętrznymi procedurami banku, mającymi na celu efektywne zarządzanie budżetem, kolejne przetargi odbędą się za trzy lata.

Słuchaj podcastu NowyMarketing