TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Kampania informująca o konieczności rejestracji numerów PRE-PAID. Suchar Codzienny & Plush & Vizeum

Kampania informująca o konieczności rejestracji numerów PRE-PAID. Suchar Codzienny & Plush & Vizeum
Cel kampanii: promocja rejestracji numerów na kartę w Plushu. Numer rejestruje się w salonie Plusa, wystarczy mieć dowód osobisty. Benefity - 500 zł na rozmowy i SMSy do wszystkich oraz 50 gb Internetu.
O autorze
2 min czytania 2016-09-20

Pomysł na kampanię – Misiek Plush przejmuje rolę pracownika w salonie Plusa. Odwiedzają go różne charakterystyczne osoby, które chcą zarejestrować swój numer.

Główna akcja kampanii zostaje przeprowadzona na Snapchacie. Jest wspomagana przez pozostałe kanały Suchara Codziennego – Instagram, Instagram Stories i Facebook.

 W ciągu 5 dni kampanii wszystkie materiały wideo zostały obejrzane 4,5 miliona razy. Wśród nich 3 mln wyświetleń dotyczyło bezpośrednio Plusha i rejestracji numerów.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Intro – wprowadzenie Plusha

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Snapchat – 10 snapów (wtorek – 09.08.16) 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Kampanię rozpoczęliśmy we wtorek 9 sierpnia 2016 r. serią zabawnych snapów z Plushem w roli głównej, których celem było przedstawienie bohatera. Wykorzystaliśmy do tego dwie maskotki – małego i dużego miśka. Sceny z Plushem nawiązywały do jednych z głównych aspektów życia naszych fanów – jedzenia i nudzenia się 😉

Pokazanie miśka Plusha w zabawnym świetle sprawiło, że został on ciepło przyjęty przez naszych fanów.

Liczba wyświetleń wszystkich snapów w ciągu 24h dochodziła do około 50 tysięcy.

Pierwszą cześć kampanii zakończyliśmy snapami, w których Plush opowiedział, że jutro musi iść do pracy, ale bardzo mu się nie chce.

Salon I i II – Sześć scen rejestrowania numerów w salonie

Snapchat – 29 snapów (środa i czwartek 10-11.08.16)

Po pierwszym dniu zapytaliśmy uzytkowników, jak oceniają obsługę w salonie Plusa.

Salon I

Post na Instagram i Instagram stories (środa – 10.08.16)

Podczas gdy na Snapie misiek Plush rejestrował numery, na Instagramie opublikowaliśmy post, który nawiązywał do całej akcji.

W tym samym czasie na Instagram Stories nagraliśmy wideo z backstage’u salonu, opowiedzieliśmy o konieczności rejestrowania numerów oraz nawiązaliśmy do posta (“ksywka”) na Instagramie, pokazując najciekawsze komentarze naszych fanów.

Salon II

Wideo na Instagramie i Facebooku (czwartek – 11.08.16)

Następnego dnia opublikowaliśmy kolejny post na Instagramie oraz na Facebooku. Tym razem w formacie wideo.

Film zamieszczony przez użytkownika Suchar Codzienny (@sucharcodzienny)

Outro – suchary z Plushem

Snapchat – 4 snapy (piątek i sobota 12-13.08.16)

Kampanię zakończyliśmy czterema sucharami z Plushem.

W nawiązaniu do selfie miśka poprosiliśmy fanów o wysłanie nam swoich zdjęć. Otrzymaliśmy około 1000 snapów.

Podsumowanie

Kampania promująca rejestrację numerów pre-paid dla Plusha okazała się sukcesem. Nasi fani bardzo pozytywnie zareagowali na współpracę komercyjną Suchara Codziennego z marką. Chętnie wchodzili w interakcje: dawali lajki, komentowali oraz wysyłali snapy. 99,9% wszystkich wiadomości, które otrzymaliśmy były pochlebne.

 

Case study ukazało się pierwotnie na englishrebels.atavist.com