TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Communication Unlimited odpowiada za zintegrowaną kampanię nowego Suzuki SX4 S-Cross

Kolejny raz Communication Unlimited uwalnia potencjał marki Suzuki Polska. Agencja odpowiada za zintegrowaną kampanię we wszystkich kanałach: od telewizji, przez digital, kino, media społecznościowe, aż po radio i outdoor.
O autorze
0 min czytania 2016-09-16

Od 12 września trwa emisja spotów reklamowych nowego Suzuki SX4 S-Cross w kanałach telewizyjnych z portfolio TVP, TVN i Telewizji Polsat oraz w internecie. Za planowanie i zakup mediów odpowiada partner biznesowy Agencji, dom mediowy Value Media.

Suzuki SX4 S-Cross to auto dla osób aktywnych, chcących poszerzać swoje horyzonty, podróżując nowoczesnym, funkcjonalnym i bezpiecznym samochodem. Nowy model jest reklamowany hasłem „Wskaż swój cel”.

Zintegrowana kampania reklamowa zaplanowana jest do końca września.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj