Communication Unlimited odpowiada za zintegrowaną kampanię nowego Suzuki SX4 S-Cross

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Communication Unlimited odpowiada za zintegrowaną kampanię nowego Suzuki SX4 S-Cross

Kolejny raz Communication Unlimited uwalnia potencjał marki Suzuki Polska. Agencja odpowiada za zintegrowaną kampanię we wszystkich kanałach: od telewizji, przez digital, kino, media społecznościowe, aż po radio i outdoor.

Od 12 września trwa emisja spotów reklamowych nowego Suzuki SX4 S-Cross w kanałach telewizyjnych z portfolio TVP, TVN i Telewizji Polsat oraz w internecie. Za planowanie i zakup mediów odpowiada partner biznesowy Agencji, dom mediowy Value Media.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Suzuki SX4 S-Cross to auto dla osób aktywnych, chcących poszerzać swoje horyzonty, podróżując nowoczesnym, funkcjonalnym i bezpiecznym samochodem. Nowy model jest reklamowany hasłem „Wskaż swój cel”.

Zintegrowana kampania reklamowa zaplanowana jest do końca września.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij