W pierwszej edycji Internet Poland Conference and Expo udział wzięło blisko 3000 osób, ponad 90 wystawców. W drugiej na powierzchni porównywalnej do boiska piłkarskiego zaprezentują się dostawcy usług oraz rozwiązań specjalizujących się w tematyce: Brand advertisingu, e-mail marketingu, social media, mobile marketingu, advergamingu, agencje kreatywne / reklamowe oraz domy mediowe i inne.
Na stronie www.InternetPoland.pl dostępna będzie strefa „Wirtualnych targów” – dzięki której użytkownicy będą mogli zapoznać się z rozmieszczeniem poszczególnych stoisk oraz wystawców.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Między stoiskami zostało zaplanowanych 5 specjalnych stref prezentacyjnych, na których zaprezentują się wszystkie firmy, które zdecydują się na zakup stoiska. W ciągu 2 dni odbędzie się około 120 prezentacji!
Wieczorem, pierwszego dnia targów w Palladium zostanie zorganizowana uroczysta Gala wręczenia nagród kolejnej edycji konkursu na najlepsze kampanie internetowe – MIXX Awards 2012.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024