Polski dystrybutor marki Dr. Hauschka wybrał agencję Social Media

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Polski dystrybutor marki Dr. Hauschka wybrał agencję Social Media

Dr. Hauschka – niemiecka marka produkująca naturalne kosmetyki tworzone na bazie witalnych ekstraktów roślinnych, wybrała agencję WebTalk do obsługi mediów społecznościowych w Polsce.

Warszawska agencja interaktywna WebTalk, która wygrała przetarg rozpisany przez Dr. Hauschka, odpowiada za prowadzenie istniejącego już polskiego fanpage’a marki na Facebooku, a także nowego profilu na Instagramie.  

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Do współpracy z agencją WebTalk przekonały nas przede wszystkim piękne kreacje graficzne, które w naszej branży są bardzo ważne oraz duże doświadczenie i elastyczność agencji w tworzeniu budżetów reklamowych na Facebooku– mówi Marta Kozłowska, wyłączny Dystrybutor kosmetyków Dr. Hauschka w Polsce. 

Umowa została podpisana na czas nieokreślony. Za obsługę marki ze strony agencji odpowiada Account Executive Karolina Muszyńska.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij