Polski dystrybutor marki Dr. Hauschka wybrał agencję Social Media

Dr. Hauschka – niemiecka marka produkująca naturalne kosmetyki tworzone na bazie witalnych ekstraktów roślinnych, wybrała agencję WebTalk do obsługi mediów społecznościowych w Polsce.
O autorze
0 min czytania 2016-09-20

Warszawska agencja interaktywna WebTalk, która wygrała przetarg rozpisany przez Dr. Hauschka, odpowiada za prowadzenie istniejącego już polskiego fanpage’a marki na Facebooku, a także nowego profilu na Instagramie.  

– Do współpracy z agencją WebTalk przekonały nas przede wszystkim piękne kreacje graficzne, które w naszej branży są bardzo ważne oraz duże doświadczenie i elastyczność agencji w tworzeniu budżetów reklamowych na Facebooku– mówi Marta Kozłowska, wyłączny Dystrybutor kosmetyków Dr. Hauschka w Polsce. 

Umowa została podpisana na czas nieokreślony. Za obsługę marki ze strony agencji odpowiada Account Executive Karolina Muszyńska.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj