Przed objęciem stanowiska w iSpot Aleksandra Niegowska pracowała w sieci perfumerii Douglas jako Central Promotion Manager. Wcześniej, przez blisko 3 lata, zajmowała się marketingiem w Zurich Life Assurance w Irlandii. Ma również doświadczenie marketingowe z branży finansowej, dzięki pracy w Getin Bank oraz w Europejskim Funduszu Leasingowym.
„iSpot to spektrum możliwości: urządzenia, akcesoria, szkolenia, warsztaty, spotkania z inspirującymi gośćmi”, mówi A. Niegowska. „Dołączam do zespołu w fascynującym momencie – technologie, które jeszcze niedawno zarezerwowane były dla znawców, dzisiaj stają się niezbędnym elementem życia dla bardzo szerokiej grupy odbiorców. To wyzwanie – budować ekosystem produktów i usług, tak, aby spełniał indywidualne wymagania i oczekiwania. Wierzę, ze moje doświadczenie z rynku konsumenckiego i umiejętność wsłuchiwania się w potrzeby klientów, przyczynią się do budowania pozycji iSpot na rynku”
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
W obszar zainteresowań zawodowych Aleksandry Niegowskiej szczególnie wpisują się kampanie z obszaru ATL, kreatywne eventy oraz kontent marketing. Jej pasją jest muzyka, film oraz taniec towarzyski, z którym związana była przez 13 lat. Jest absolwentką Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu na kierunku zarządzanie i marketing.