Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Komputronik wybiera agencję Think Kong

Komputronik powierza komunikację w mediach społecznościowych agencji Think Kong należącej do Grupy On Board.
O autorze
0 min czytania 2016-09-21

Współpraca została nawiązana na drodze konkursu ofert i obejmuje przygotowanie strategii wykorzystania kanałów social media. Kompleksowy plan wdrażany wspólnie z agencją obejmuje platformy Facebook, Twitter, Instagram, Google+, Youtube oraz LinkedIn.

Nad projektem, od początku września pracuje zespół Barbary Drapały. Umowa została podpisana na rok.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj