Synergic promuje salon Škoda Porsche Obornicka

W Poznaniu ruszyła kampania promująca salon Škoda Porsche Obornicka, w ramach której po mieście przemieszczać się będzie 100 obrandowanych rowerów miejskich. Za dobór nośników odpowiada firma Synergic.
O autorze
1 min czytania 2016-09-22

Wybór rowerów miejskich, jako głównego nośnika kampanii, był nieprzypadkowy – salon bowiem od wielu lat mocno angażuje się w kolarstwo. Sama historia marki Škoda zaczęła się właśnie od rowerów i po dzień dzisiejszy jest z nimi mocno związana. Ulokowanie reklam na skrzydełkach jednośladów pozwala pokazać salon jako nowoczesny, przyjazny i bliski użytkownikom. 

Promocja brandów motoryzacyjnych to jeden z elementów naszej działalności, który staramy się kreatywnie rozwijać. Niesztampowe koncepcje, twórcze podejście do nośników oraz rozwój współpracy z partnerami pozwala nam realizować jeszcze skuteczniejsze kampanie dla naszych klientów, przekładające się na wzrost zainteresowania ich produktami i usługami – komentuje Piotr Gajek, Prezes Zarządu Synergic. 

Dla salonu Škoda Porsche Obornicka firma Synergic realizuje równolegle także kampanię promującą nowopowstały Autoryzowany Serwis Volkswagena. Na lotnisku w Poznaniu ulokowany został dedykowany backlight, pozwalający dotrzeć z komunikatem do potencjalnych klientów serwisu Volkswagena. To właśnie podróże lotnicze kojarzone są z jakością i wysokim standardem, które to cechy doskonale wpisują się w charakterystykę samochodów niemieckiej marki.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj