Z Gorącym Kubkiem w metrze jak w domu

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Z Gorącym Kubkiem w metrze jak w domu

Grupa Ströer realizuje niestandardową kampanię reklamową marki Knorr w warszawskim metrze.

Puszysty dywan, wygodna kanapa, kwiaty doniczkowe i Gorący Kubek na stoliku… - Od początku lutego ściany stacji metra Centrum do złudzenia przypominają przytulne, domowe wnętrze. Nowy wygląd stacji jest częścią realizowanej przez Grupę Ströer kampanii reklamowej Gorącego Kubka Knorr, pod hasłem: „Uważaj! Poczujesz się jak w domu”. W jej ramach ściany, przy których znajdują się ławki dla pasażerów zamontowane zostały oryginalne grafiki przedstawiające wnętrze domowego salonu.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

- Za pomocą kampanii reklamowej chcieliśmy przypomnieć naszym konsumentom, że wybierając podczas przerwy Gorący Kubek Knorr mogą na moment naprawdę się odprężyć i poczuć się jak w domu. Wizualizacje, które znalazły się na stacji metra idealnie oddają tę myśl – mówi Elżbieta Żeszczyńska, Brand Manager Knorr Gorący Kubek.

Kampania „Uważaj! Poczujesz się jak w domu.” rozpoczęła się 1 lutego b.r. i potrwa do końca miesiąca. Zrealizowała ją Grupa Ströer, która jest wyłącznym dysponentem nośników reklamowych na stacjach warszawskiego metra, natomiast media zaplanował dom mediowy PHD Media Direction.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij