Ostatnie dni badania rynku reklamy DOOH MyLED

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Ostatnie dni badania rynku reklamy DOOH MyLED

Dobiega końca Pierwsze badanie polskiego rynku DOOH realizowane przez MyLED. Tylko do końca września można jeszcze wypełnić kwestionariusz dostępny na www.badaniadooh.pl.

Realizacja projektu trwa od 23 sierpnia, a jego głównym celem jest zgromadzenie opinii, ekspertów z branży reklamowej na temat cyfrowej reklamy zewnętrznej. Badanie ma wykazać jakie są perspektywy rozwoju medium w Polsce oraz podejście marketerów do tej formy reklamy. Grupą odbiorców badania są przede wszystkim pracownicy domów mediowych, agencji reklamowych czy działów marketingu firm.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Po zakończeniu zbierania kwestionariuszy przejdziemy do opracowywania i analizowania wyników, z których stworzymy pierwszy w naszym kraju raport wiedzy o DOOH. Zapraszam jeszcze w tych ostatnich dniach wszystkich specjalistów z branży do wypełnienia ankiety - zachęca Grzegorz Śliwa, CEO MyLED.

Badanie od początku wspierają partnerzy: Videomill, Infinity Media, Mint Media i Helion oraz media branżowe: Nowy Marketing, OOH Magazine oraz Portal Medialny.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij