Innogy zaraża dobrą energią w internecie z Cube Group

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Innogy zaraża dobrą energią w internecie z Cube Group

Trwa internetowa odsłona jesiennej kampanii "Miło Cię widzieć" w kanałach digital, w ramach której RWE Polska oficjalnie zmienia nazwę oraz logotyp – za działania online w całości odpowiada Cube Group.

Celem kampanii, która rozpoczęła się we wrześniu i będzie emitowana w internecie do końca roku, jest dotarcie do jak największej liczby warszawiaków z informacją o rebrandingu oraz pokazanie im, że wszystko, co ich otacza, zasilane jest energią od innogy. – Kampania online – obok szerokich działań outdoor, ambient, komunikacji na ekranach w autobusach i metrze, citylightach i kinach – jest jednym z najistotniejszych elementów cyklu działań związanych z rebrandingiem RWE w innogy, stanowiąc w kreacjach platformę przepływu dobrej energii i podkreślając innowacyjny kierunek rozwoju marki – mówi Elżbieta Łaszczewska, ekspert z działu Digital i Innowacje innogy Polska.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Do zadań Cube Group należą strategia komunikacji online, planowanie i zakup mediów (display, programmatic, mobile, e-mail marketing), przygotowanie kreacji m.in. dostosowanych do kontekstu emisji, analityka i bieżąca optymalizacja. Za działania związane z kampanią rebrandingową innogy w pozostałych kanałach odpowiada agencja 180heartbeats + JUNG v. MATT przy wsparciu POSSIBLE.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij