Ströer Digital Media wprowadza stały pomiar wskaźnika advisibility

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Ströer Digital Media wprowadza stały pomiar wskaźnika advisibility

Dom sprzedaży mediów interaktywnych Ströer Digital Media wprowadza pomiar wskaźnika advisibility na wszystkich stronach swojej sieci reklamowej.

Firma będzie badała widoczność reklam za pomocą narzędzia dostarczonego przez Meetrics GmbH – jednego z czołowych europejskich dostawców oprogramowania mierzącego jakość ruchu i advisibility.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Advisibility to wskaźnik pokazujący, jak duża część reklamy była widoczna dla użytkownika przez określoną ilość czasu. Zgodnie ze standardami IAB tylko kreacja, której co najmniej 50 proc. obszaru było widoczne przez 1 sekundę może być zakwalifikowana jako widzialna dla odbiorcy. Pomiary prowadzone są od początku września na wszystkich z ponad 800 stron sieci Ströer Digital Media.

- Rozpoczęcie szeroko zakrojonego badania advisibility na całej naszej sieci to odpowiedź na oczekiwania ze strony reklamodawców, dla których widoczność reklamy staje się powoli jednym z głównych KPI kampanii reklamowych – mówi Artur Muszkiet, dyrektor zarządzający Ströer Digital Media. 

Zbieranie i analizowanie wyników advisibility to również krok w stronę bliższej współpracy Ströer Digital Media z wydawcami. - Pragniemy być dla naszych partnerów doradcą w zakresie rozwoju ich produktu reklamowego. Dlatego w najbliższym czasie będziemy dzielić się z wydawcami informacjami z pomiarów widoczności kreacji na ich stronach i sugerować im konkretne działania, które pozwolą im poprawić wybrane wskaźniki charakteryzujące ich powierzchnie reklamową  – dodaje Artur Muszkiet. 

Za pomiary odpowiada firma Meetrics, czołowy europejski dostawca rozwiązań mierzących widoczność reklam, brand safety, czy tzw. non-human traffic. – Zdecydowaliśmy się na Meetricsa, ponieważ zapewnił nam  kompleksowe narzędzie, które umożliwia nie tylko dokładny pomiar advisibility. Podaje również możliwe przyczyny, dla których konkretna kreacja była „niewidoczna” – mogła być np. za nisko, być nie pełni wyrenderowana, bądź użytkownik mógł zbyt szybko opuścić witrynę by ją zobaczyć. Nie bez znaczenia jest fakt, że nasz partner legitymuje się prestiżowymi certyfikatami branżowymi MRC oraz ABC/JICWEBS oraz to, że dodatkowo w ramach badania mierzone będą inne wskaźniki jakościowe jak na przykład poziom ruchu non-human – wskazuje Maciej Kiełczewski, Product Development Senior Specialist w Ströer Digital Media. Ströer Digital Media jest pierwszym domem sprzedaży w Polsce którego sieć reklamowa zostanie przebadana  na szeroką skalę  pod kątem wskaźnika advisibility.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij