TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Justyna Steczkowska „na wszelki wypadek” z Gatta Bye Cellulite

Najnowsza, jesienna kampania Gatty z udziałem ambasadorki marki Justyny Steczkowskiej była nie lada wyzwaniem dla jej twórców.
O autorze
2 min czytania 2016-09-29

W kampanii promowane są bowiem rajstopy Bye Cellulite, które pomagają w zwalczaniu skórki pomarańczowej, a Justyna Steczkowska należy do 15% szczęśliwych kobiet, których problem cellulitu nie dotyczy. Jednak aby czuć się pięknie, atrakcyjnie i pewnie siebie każda kobieta powinna działać profilaktycznie, dlatego Justyna Steczkowska nosi rajstopy Bye Cellulite, jak sama mówi „na wszelki wypadek”. 

Według statystyk problem cellulitu dotyczy aż 85% kobiet, bez względu na wiek i wagę. Podobne wnioski płyną z badania Gatty „Nastawienie Polek do wyglądu nóg i stóp”. Można więc śmiało powiedzieć, że skórka pomarańczowa to choroba cywilizacyjna XXI wieku. Na szczęście istnieją skuteczne sposoby na walkę z tą dolegliwością. Jeden z nich w swojej najnowszej kampanii prezentuje marka Gatta. I robi to z wdziękiem i seksapilem Justyny Steczkowskiej. 

„Na wszelki wypadek” 

W najnowszej kampanii Gatty Justyna Steczkowska pokazana jest z zupełnie innej strony. Nie ma tu buduarowego klimatu towarzyszącego poprzednim kampaniom. Tym razem widzimy ją na ascetycznym tle, w czarnych, kryjących rajstopach Gatta Bye Cellulite, bez zbędnych ozdobników. Bo najważniejszy jest przekaz kampanii – pewna siebie kobieta ma swoje sprawdzone sposoby na piękno. 

Justyna Steczkowska nie bez przyczyny została ambasadorką marki Gatta – ma idealne nogi i figurę. Nie oznacza to, że nie musi o nie dbać. Każda świadoma swojej wartości kobieta musi pamiętać o sobie i dbać o swoje ciało – choćby profilaktycznie. Taki jest właśnie przekaz naszej najnowszej kampanii marki Gatta – Bye Cellulite „na wszelki wypadek” – powiedziała Anna Gołębicka, doradca zarządu ds. strategii i marketingu marki Gatta.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampania

Tegoroczna kampania Gatta – Bye Cellulite będzie oparta na dwóch wiodących mediach – radio i internet – oraz  salonach i punktach sprzedaży marki Gatta.

W ramach kampanii przygotowano spot reklamowy, spoty radiowe i oczywiście fotosy zdjęciowe i reklamy wizualne. Film i zdjęcia zrealizowało studio Orka. Spot wyreżyserował Maciej Kozłowski. Reklamy radiowe przygotowało Studio Cafe Ole. Za stronę kreatywną kampanii odpowiada zespół Gatta.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

O stronę muzyczną zadbała ambasadorka marki Justyna Steczkowska. Wykorzystany w kampanii utwór „High Heels” pochodzi z płyty „Anima” Justyny Steczkowskiej. 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Będzie się działo

Po raz pierwszy zdecydowaliśmy się przenieść kampanię z TV do internetu, który gwarantuje doskonałe dotarcie i intymniejszą konsumpcję tego medium, doskonałą dla produktów kobiecych – mówi Małgorzata Barton, odpowiedzialna za markę Gatta.

Spot kampanii emitowany będzie w formie pre-rolli na najpopularniejszych platformach VOD. Ponadto zaplanowana jest także kampania radiowa, w której dominującymi stacjami będą RMF FM i Radio ZET. 

Centrum kampanii będą salony marki Gatta, w których na klientki kupujące rajstopy Bye Cellulite będą czekały dodatkowe miłe niespodzianki. Twórcy kampanii nie zapomną też o social media.

Kampania startuje 3 października i potrwa przez 3 tygodnie. 

Więcej informacji na temat marki Gatta można znaleźć na stronie: www.gatta.pl