TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Ponad pół tysiąca uczestników na Kongresie Badaczy

Odbywający się 13 i 14 października w Warszawie Kongres Badaczy to największe w Europie Centralnej wydarzenie branży consumer Intelligence.
O autorze
1 min czytania 2016-10-05

Siedemnasta edycja organizowanej od 2000 r. imprezy odbywa się pod hasłem „Na styku” i za cel stawia sobie opis zjawisk konsumenckich powstających w wyniku nakładania się na siebie obszarów i dziedzin.

Najciekawsze, co obecnie obserwujemy, zarówno w życiu społecznym, jak i w biznesie, dzieje się na styku, po przekroczeniu granic, w nakładaniu się na siebie więcej niż jednej dziedziny czy sposobu działania. Dlatego ważną umiejętnością marketingu staje się zderzanie tego, co wcześniej się nie stykało, eksperymentowanie, łączenie i nakładanie. Wobec tych procesów, które już się toczą, musimy się uczyć zadawać nowe pytania i inaczej badać to, co przekracza granice. – mówi dr Agata Grabowska, przewodnicząca Rady Programowej tegorocznego Kongresu Badaczy.

W programie Kongresu znalazło się ponad 40 wystąpień dotyczących trendów, marek, stylów życia, gender, pokoleń, przyszłości oraz metodologii. Nowością tegorocznej formuły kongresowej są 3 warsztaty narzędziowe: Behavioral Change, Consumer Trends i Design Research. Organizatorzy zadbali także o wydarzenia towarzyszące: Congress Expo oraz branżowe Research Mix Party.

Organizatorami wydarzenia są: Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii oraz Organizacja Firm Badania Rynku i Opinii. Sponsorem Głównym jest Panel Ariadna, sponsorami Predictive Solutions oraz Kantar TNS.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Więcej informacji: www.kongresbadaczy.pl

Słuchaj podcastu NowyMarketing