Albedo Marketing z budżetem marki Foxy

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Albedo Marketing z budżetem marki Foxy

Albedo, specjalizujące się w działaniach z obszaru marketingu zintegrowanego, zwyciężyło w przetargu na przygotowanie i obsługę programu lojalnościowego dla firmy ICT Poland, producenta marki Foxy. Agencja odpowiadać będzie za realizację czwartej edycji promocji, skierowanej do właścicieli...

...i kierowników małych sklepów detalicznych w całej Polsce. Celem działań jest wsparcie sprzedaży produktów marki Foxy oraz lojalizacja klientów. Osią kampanii będzie mechanizm loteryjny oraz comiesięczne aukcje z ekskluzywnymi nagrodami, takimi jak akcesoria Michael Kors, Armani Jeans i Tommy Hilfiger czy też biżuteria z diamentami i wysokiej klasy sprzęt elektroniczny. Kampania B2B rozpocznie się 18 października 2016 i potrwa do 17 lutego 2017 roku.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij