Zaprezentowane dziś funkcje Stron na Facebooku ułatwiają firmom utrzymywanie kontaktu z dotychczasowymi oraz pozyskiwanie nowych klientów.
Strony na Facebooku to współczesne rozwiązanie mobilne, zapewniające firmom możliwość łatwej komunikacji w każdym miejscu i o dowolnej porze, bez względu na rodzaj urządzeń używanych przez klientów. Aktualnie ponad 60 milionów przedsiębiorstw wykorzystuje strony na Facebooku, a odwiedza je ponad miliard ludzi.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Facebook wprowadził nowe przyciski “Call to action”:
- „Shop Now”, czyli przycisk umożliwiający natychmiastowy zakup z sekcji „Shop”,
- „Get Quote”, dzięki któremu klienci mogą poprosić o wycenę wykorzystując przygotowany wcześniej formularz,
- „Request Time”, przycisk CTA ułatwiający koordynację rezerwacji.
Więcej informacji na temat nowości na Stronach na Facebooku na stronie.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024