W ramach długoterminowej umowy Cube Group zajmie się projektowaniem, przygotowaniem, testowaniem i optymalizacją kreacji online do komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej, m.in. banerów, kampanii mailingowych oraz newsletterów, serwisu WWW, stron docelowych i animacji.
– Oferta Cube Group wyróżniła się silną orientacją na projektowanie, testowanie i optymalizację kreacji pod kątem założonych przez nas celów biznesowych – mówi Damian Petryk, Kierownik Zespołu Marketingu Internetowego w Santander Consumer Bank SA.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Cube Group prowadzi już dla Santander Consumer Banku m.in. działania w sieci wyszukiwania Google, sieci reklamowej Google, ponadto działania SEO i z zakresu web analityki.