Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Dariusz Dmowski w agencji Galileo

Dariusz Dmowski objął stanowisko Dyrektora Działu Obsługi Klienta agencji interaktywnej Galileo.
O autorze
0 min czytania 2012-06-24

Dariusz Dmowski jest absolwentem Wyższej Szkoły Finansów i Zarządzania w Warszawie na kierunku Psychologia Społeczna. Od 2001 roku związany był z globalną firmą doradczą Mercer, gdzie odpowiadał za rozwój relacji z klientami, do których należały międzynarodowe korporacje oraz czołowe firmy lokalne. Prowadził jednocześnie projekty konsultingowe w regionie Europy Środkowo-Wschodniej i Azji Środkowej.

Doświadczenie zdobywał współpracując z firmami z sektorów FMCG, Farmacja, HiTech, Telekomunikacja. Przed pracą w Mercer pracował w sektorach finansowym, ubezpieczeniowym oraz internetowym, m.in. w Pioneer PPTFI S.A.