Dariusz Dmowski jest absolwentem Wyższej Szkoły Finansów i Zarządzania w Warszawie na kierunku Psychologia Społeczna. Od 2001 roku związany był z globalną firmą doradczą Mercer, gdzie odpowiadał za rozwój relacji z klientami, do których należały międzynarodowe korporacje oraz czołowe firmy lokalne. Prowadził jednocześnie projekty konsultingowe w regionie Europy Środkowo-Wschodniej i Azji Środkowej.
Doświadczenie zdobywał współpracując z firmami z sektorów FMCG, Farmacja, HiTech, Telekomunikacja. Przed pracą w Mercer pracował w sektorach finansowym, ubezpieczeniowym oraz internetowym, m.in. w Pioneer PPTFI S.A.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024