Najmłodsi Supermocni z Bakusiem. Albedo Marketing wygrywa w przetargu producenta serków dla dzieci

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Najmłodsi Supermocni z Bakusiem. Albedo Marketing wygrywa w przetargu producenta serków dla dzieci

Rowery, trampoliny, interaktywne mapy, vouchery do Empiku i Decathlonu, konsole Xbox, to tylko niektóre z nagród w loterii „Supermocni z Bakusiem”, przygotowanej dla miłośników puszystych serków.

Celem promocji jest wsparcie sprzedaży serków marki Bakuś, przy jednoczesnym odkrywaniu i rozwijaniu w dzieciach talentów do różnego rodzaju aktywności intelektualnych i fizycznych. Oprócz losowanych co tydzień nagród, przydatnych w doskonaleniu innej „supermocy”, na koniec każdego miesiąca będzie można wygrać dodatkową nagrodę pieniężną o wartości 5 000 złotych. Pierwszych 4 000 uczestników otrzyma również bezpłatne audiobooki z bajkami dla dzieci. Loterię dla firmy Bakoma, przygotowała agencja Albedo Marketing, której oferta zwyciężyła w przetargu na obsługę akcji. Zabawa skierowana jest do rodziców dzieci w wieku od 4 do 10 lat i potrwa do 5 lutego 2017 roku.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij