TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

WALK zdobywa trzy nagrody podczas Golden Drum

WALK otrzymał trzy nagrody w ramach 23. edycji Golden Drum Awards, jednego z najważniejszych europejskich konkursów reklamowych. Agencji przyznano złoto i srebro za kampanię „Nie chcę być strażakiem” oraz srebro za identyfikację wizualną Ceviche Bar.
O autorze
0 min czytania 2016-10-25

Rozdanie nagród odbyło się 21 października br. w Lublanie, stolicy Słowenii. 

Organizowany przez Słoweńską Izbę Reklamy Golden Drum International Festival of Creativity to jeden z największych i najbardziej prestiżowych europejskich festiwali reklamowych. W tym roku w odbywającym się w jego ramach konkursie jury przyznało Grupie WALK trzy statuetki. Projekt przygotowany przez WALK Digital dla Fundacji Integracja został wyróżniony złotem w kategorii „Film” i srebrem w „Public relations”. „Nie chcę być strażakiem” to kampania, która przełamując społeczne tabu w humorystyczny sposób promuje zatrudnianie osób z niepełnosprawnością, pokazując ich jako grupę aktywną, asertywną i mającą do siebie zdrowy dystans. Z kolei system identyfikacji wizualnej stworzony przez WALK with David dla Ceviche Bar został nagrodzony srebrem w kategorii „Design”.