WALK zdobywa trzy nagrody podczas Golden Drum

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
WALK zdobywa trzy nagrody podczas Golden Drum

WALK otrzymał trzy nagrody w ramach 23. edycji Golden Drum Awards, jednego z najważniejszych europejskich konkursów reklamowych. Agencji przyznano złoto i srebro za kampanię „Nie chcę być strażakiem” oraz srebro za identyfikację wizualną Ceviche Bar.

Rozdanie nagród odbyło się 21 października br. w Lublanie, stolicy Słowenii. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Organizowany przez Słoweńską Izbę Reklamy Golden Drum International Festival of Creativity to jeden z największych i najbardziej prestiżowych europejskich festiwali reklamowych. W tym roku w odbywającym się w jego ramach konkursie jury przyznało Grupie WALK trzy statuetki. Projekt przygotowany przez WALK Digital dla Fundacji Integracja został wyróżniony złotem w kategorii „Film” i srebrem w „Public relations”. „Nie chcę być strażakiem” to kampania, która przełamując społeczne tabu w humorystyczny sposób promuje zatrudnianie osób z niepełnosprawnością, pokazując ich jako grupę aktywną, asertywną i mającą do siebie zdrowy dystans. Z kolei system identyfikacji wizualnej stworzony przez WALK with David dla Ceviche Bar został nagrodzony srebrem w kategorii „Design”.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij