Do wygrania w konkursie są trzy wejściówki na zamknięte seminarium „Czy reklama może zmieniać społeczeństwo? Perspektywa szwedzka i polska”, na którym wśród gości specjalnych pojawią się m.in. Walter Naeslund, CEO w Honesty oraz Sara Kristoffersson, kuratorka wystawy, profesor z University Collage of Arts, Crafts and Design ze Sztokholmu.
Seminarium odbędzie się 3 listopada w Centrum Kreatywności w godzinach porannych.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Aby wziąć udział w konkursie wystarczy odpowiedzieć na pytanie: Jaka jest Twoja ulubiona szwedzka marka i dlaczego? Autorów trzech najlepszych wypowiedzi nagrodzimy wejściówkami na seminarium.
Odpowiedzi wysyłajcie na adres [email protected], w tytule wiadomości wpisując „Szwecja konkurs”. Na wasze zgłoszenia czekamy do 30 października, do godziny 12:00.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Rozwiązanie konkursu
(aktualizacja 31.10.2016)
Nagrody, czyli wejściówki na seminarium „Czy reklama może zmieniać społeczeństwo? Perspektywa szwedzka i polska” otrzymują Anna Pastuszka Zańczak, Dominika Kołodziejska i Kacper Stępień. Gratulacje!