„Więcej niż reklama - jak to robią Szwedzi” - [KONKURS]

„Więcej niż reklama - jak to robią Szwedzi” - [KONKURS]

W związku z nadchodzącą wystawą „Więcej niż reklama - jak to robią Szwedzi”, mamy dla was trzy wejściówki na wyjątkowe seminarium, które odbędzie się już 3 listopada w Centrum Kreatywności na warszawskiej Pradze.

Do wygrania w konkursie są trzy wejściówki na zamknięte seminarium „Czy reklama może zmieniać społeczeństwo? Perspektywa szwedzka i polska”, na którym wśród gości specjalnych pojawią się m.in. Walter Naeslund, CEO w Honesty oraz Sara Kristoffersson, kuratorka wystawy, profesor z University Collage of Arts, Crafts and Design ze Sztokholmu.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Seminarium odbędzie się 3 listopada w Centrum Kreatywności w godzinach porannych.

Aby wziąć udział w konkursie wystarczy odpowiedzieć na pytanie: Jaka jest Twoja ulubiona szwedzka marka i dlaczego? Autorów trzech najlepszych wypowiedzi nagrodzimy wejściówkami na seminarium.

Odpowiedzi wysyłajcie na adres [email protected], w tytule wiadomości wpisując "Szwecja konkurs". Na wasze zgłoszenia czekamy do 30 października, do godziny 12:00.

 

Rozwiązanie konkursu

(aktualizacja 31.10.2016)

Nagrody, czyli wejściówki na seminarium „Czy reklama może zmieniać społeczeństwo? Perspektywa szwedzka i polska” otrzymują Anna Pastuszka Zańczak, Dominika Kołodziejska i Kacper Stępień. Gratulacje!

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij