Jubileuszowa puszka Królewskiego wchodzi do sklepów. Fani wybrali projekt okolicznościowej puszki na 100-lecie Legii

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Jubileuszowa puszka Królewskiego wchodzi do sklepów. Fani wybrali projekt okolicznościowej puszki na 100-lecie Legii

Po raz pierwszy w historii marki Królewskie konsumenci zadecydowali o wyglądzie limitowanej edycji puszki.

 Marka, która od ponad 10 lat jest sponsorem piłkarskiej drużyny Legii Warszawa, po raz kolejny włączyła się w obchody 100-lecia Klubu i zaprosiła fanów do internetowych wyborów limitowanej edycji puszki. Wyborom towarzyszył konkurs “Puszka na 100-lecie Legii”, w którym przy okazji głosowania można było wygrać m.in. bilety VIP na mecz Legii. Zgodnie z zapowiedzią, limitowana edycja Królewskiego będzie dostępna w sklepach od listopada 2016 r.  

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Królewskie, marka o autentycznych stołecznych korzeniach, w komunikacji z dumą podkreśla swoją warszawskość i silny związek ze stołeczną drużyną. Aby uświetnić obchody jubileuszu 100-lecia Legii, marka postanowiła wprowadzić na rynek limitowaną edycję puszki. Po raz pierwszy o jej wyglądzie zdecydowali sami konsumenci. Oddanie konsumentom decyzji o tym, jak będzie wyglądała jubileuszowa puszka, to ukłon Królewskiego w stronę najwierniejszych kibiców Klubu. 

3 projekty puszek i wyniki głosowania na żywo

Decyzja zapadła w internetowym głosowaniu podczas konkursu „Puszka na 100-lecie Legii”. Aktywacja wystartowała 25 sierpnia 2016 r. i trwała do 18 września 2016 r. Królewskie zaproponowało kibicom 3 projekty. Były to: Puszka Mistrzowska, Puszka Marszałka i Puszka Meczowa. W głosowaniu oddano łącznie ponad 34 000 głosów. 

Konkurs “Puszka na 100-lecie Legii” nawiązuje do tradycji, którą udało nam się stworzyć przez lata bliskiej współpracy z Klubem. Limitowanymi edycjami (etykiet, puszek lub butelek) Królewskie od lat świętuje wraz z kibicami zdobyte przez drużynę tytuły mistrzowskie - mówi Anna Paciejewska, kierownik marki Królewskie. W tym roku jednak zależało nam na tym, aby podkreślić wagę jubileuszu i złożyć ukłon w stronę najwierniejszych kibiców Klubu. Dlatego to właśnie ich zaprosiliśmy do dokonania wyboru.

Marszałek górą

Ogromną przewagą głosów zwyciężyła Puszka Marszałka, której projekt graficzny i kolorystyka nawiązują do wojskowego rodowodu Klubu i patrona stadionu, Marszałka Józefa Piłsudskiego. W opisie puszki na konkursowej stronie można przeczytać: “To tu wojskowy dryl łączymy się z piłkarską legendą”. Na zielono-złotą puszkę zagłosowało niemal 23 000 fanów. Limitowana edycja puszki będzie dostępna na rynku w listopadzie 2016 r. 

Za przygotowanie projektów wszystkich jubileuszowych puszek jest odpowiedzialna agencja Wilk Studio. Konkurs i głosowanie prowadziła agencja Point of View, działania PR dla marki realizuje agencja ROOTS PR. 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij