Agencja Zjednoczenie.com z nowym dyrektorem kreatywnym

Grzegorz Brudnik, dotychczas senior creative w agencji 4Frame obejmuje dział kreacji agencji interaktywnej zjednoczenie.
O autorze
1 min czytania 2016-10-27

Brudnik związany jest z branżą reklamową od 13 lat, dotychczas pracując między innymi dla Google, Euro RSCG, IQ Marketing, Change i Grey Group. Jest autorem pond 30 spotów telewizyjnych i laureatem kilku najważniejszych branżowych nagród. Na swoim koncie ma również scenariusze słuchowisk zrealizowanych na podstawie kultowych polskich komiksów, a w lutym debiutuje jako powieściopisarz.  

Bardzo się cieszę, że jestem w Zjednoczeniu – mówi Brudnik. – To uznana agencja, która coraz śmielej poczyna sobie na rynku, a jednocześnie dysponuje świeżością, o jaką dziś w branży trudno. Bardzo szybko dogadaliśmy się co do tego, w jaki sposób chcemy się rozwijać. Mamy szeroko zakrojone plany i młody, niezwykle utalentowany zespół, z którego mam zamiar wycisnąć jak najwięcej. 

W czerwcu 2016 roku, agencja Zjednoczenie.com osiągnęła najwyższy wynik w badaniu agencji interaktywnych przeprowadzonym przez Millward Brown dla Media & Marketing Polska. Na badanie składa się ogólna ocena zadowolenia ze współpracy klientów z agencjami w roku 2015 oraz ocena agencji w poszczególnych obszarach. 

Od jakiegoś czasu poszukiwaliśmy szefa działu kreacji z dużym doświadczeniem ATL i dlatego cieszę się, że Grzegorz dołączył do naszego zespołu – mówi Bartłomiej Pawluk, prezes zarządu. –  Postrzegamy to, jako szansę na poszerzenie zakresu naszych kompetencji, co pozwoli nam jeszcze skuteczniej zdobywać nowych klientów i ciekawe projekty.  

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Agencja Zjednoczenie.com istnieje na rynku od ponad 15 lat. W ostatnich latach obsługiwała takich klientów, jak LPP, Bayer, Tikkurila, Oceanic SA, Proama, Ergo Hestia i Frugo. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing