Magdalena Lenartowicz z branżą marketingową związana jest od 6 lat. Doświadczenie zdobywała między innymi w takich agencjach jak DDB&tribal Warszawa, Grey Group i 4Frame.
Ma doświadczenie w prowadzeniu kampanii ATL, BTL, shopper marketingowych, a także działań z zakresu category design. Pracowała dla takich Klientów jak: Procter&Gamble, McDonald’s.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Zatrudnienie Lenartowicz związane jest nie tylko ze zmianami w strukturze działu Client Service, ale również ciągłym rozwojem OS3 w kierunku agencji full service’owej.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024