Młody Bóg na emeryturze – ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej Prudential

Emerytura młodego boga. Czy na pewno dostatnia i bezstresowa? O tym w zabawny sposób traktuje najnowsza odsłona kampanii reklamowej Prudential. Od dzisiaj reklamy można oglądać w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych i kanałach tematycznych.
O autorze
1 min czytania 2016-11-04

Prudential wystartował dzisiaj z najnowszą kampanią reklamową. Koncept młodego boga – nagradzany w branżowych konkursach – został twórczo rozwinięty. Tym razem bohater spotów reklamowych, tytułowy młody bóg, snuje wizję swojej idealnej, wręcz idyllicznej emerytury. Niestety, jego wyobrażenia o spokojnym życiu na poziomie, do którego się przyzwyczaił, okazują się złudne. Dowiaduje się bowiem, że już dziś Polacy spędzają na emeryturze średnio ok. 20 lat swojego życia. Co więcej, długość życia rośnie, a więc może okazać się, że w jego przypadku będzie to nawet 30 lat… Tymczasem jego przyszła emerytura może wynieść raptem ok. 1/3 obecnej pensji. Jak zatem przeżyć 1/3 życia za 1/3 pensji?

Konkluzją spotu i przesłaniem kampanii jest zachęcenie do oszczędzania na własną emeryturę zawczasu. Pomóc w tym może ubezpieczenie oszczędnościowe Prudential.

Kreację spotów przygotowała agencja BBDO Warszawa, za planowanie i zakup mediów oraz za działania związane z kampanią w Internecie odpowiada dom mediowy SMG Starcom. Spoty wyreżyserował Bartek Ignaciuk, a ich produkcją zajął się dom produkcyjny Lucky Luciano. Na ekranach pojawią trzy wersje spotów: 45-, 30- i 15-sekundowe. Na potrzeby Internetu przewidziano dedykowane spoty interaktywne. Kampania potrwa przynajmniej przez kilka najbliższych miesięcy i zostanie wsparta również zaskakującymi reklamami kinowymi (imitującymi trailery filmowe), a także działaniami PR.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj