Nowa strona internetowa marki zabiera konsumentów w podróż w czasie – od lat 60-tych do obecnych. Na przestrzeni minionych lat wiele się zmieniło, jednak Ketchup Włocławek wciąż pozostaje ten sam. Podczas podróży przez minione dekady użytkownicy poznają historię jego oryginalnego smaku.
Dopracowana w każdym detalu rycinowa grafika, funkcjonalność, łatwa nawigacja – tym właśnie wyróżnia się nowa strona internetowa marki Włocławek, stworzona we współpracy z agencją interaktywną Mint Media. Strona Włocławka została zaprojektowana zgodnie z najnowszymi trendami projektowania stron, a poprzez unikalną rycinową stylistykę graficzną nawiązuje do tradycyjnego charakteru marki. Modułowy podział głównego menu pozwala na proste i intuicyjne poruszanie się po stronie, która dopasowuje się do ekranu urządzenia, z którego w danej chwili korzysta użytkownik. Gwarantuje to komfortowe przeglądanie treści nie tylko na ekranie komputera, ale również na tablecie czy smartfonie.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Na nowej stronie internetowej marki znajdziemy informacje produktowe, najświeższe aktualności oraz formularz kontaktowy. Umożliwia ona także szybkie przejście na facebookowy profil Włocławka.
To będzie kultowa historia…
Zapraszamy w podróż w czasie z Włocławkiem na: www.wloclawekketchup.pl #PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Zachęcamy też do śledzenia Włocławkowego Facebooka: Fb.com/Wloclawekketchup
Agencja odpowiedzialna za projekt strony: Mint Media
Słuchaj podcastu NowyMarketing