Chipita w AFEKCIE

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Chipita w AFEKCIE

Afekt prowadzi kompleksową obsługę BTL dla Bake Rolls. Działania związane są z nową kampanią relaunchową marki w Polsce. Agencja odpowiada również za opracowanie kv, materiałów POS oraz przeprowadzenie akcji samplingowej.

W nowej kampanii Bake Rolls (Chipita) ludzkość dokonuje największego odkrycia w historii. Okazuje się, że koło można wykorzystać dużo ciekawiej niż do… toczenia po ziemi. Mianowicie koło można jeść! I to ze smakiem.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Claim kampanii relaunchowej to „Bake Rolls – największe odkrycie ludzkości. Odkryj ten najlepszy smak!”. W ramach działań, która realizowane będą do końca listopada marka promuje cztery smaki. Grupa docelowa to mężczyźni i kobiety w przedziale wiekowym 15-34 lata.

Działania obejmują telewizję oraz kanał in-store wraz z ogólnopolską akcją sampligową.

Za opracowanie kv, materiałów POS, kompleksową obsługę BTL oraz sampling odpowiada agencja Afekt.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij