Premiera innowacyjnego na polskim YouTube programu - Studio Kobiet!

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Premiera innowacyjnego na polskim YouTube programu - Studio Kobiet!

Studio Kobiet to nowy kanał na YouTube, który został stworzony przy wsparciu marki Lirene z myślą o kobietach, przez kobiety i dla kobiet. Wyjątkowe, znane YouTuberki – Karolina z kanału StylizacjeTV oraz Justyna – vlogerka z kanału 10minutspokoju od 2.11 co tydzień – w każdą środę o godzinie...

...18.00 – wprowadzą widzów w świat pielęgnacji, makijażu, mody czy DYI.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

YouTube to miejsce, w którym młode kobiety spędzają średnio około dwóch godzin dziennie każdego dnia. Szukają pomysłów i porad, jak wykonać makijaż konturujący, jak niewielkim kosztem dokonać metamorfozy sypialni czy co upolować na wyprzedaży. Mają swoje ulubione twórczynie, które inspirują i motywują do zmian, tworzą społeczności, pomagają sobie wzajemnie – YouTube to silna platforma social media łącząca kobiety.

Ważnymi tematami poruszanymi wśród YouTuberek są moda i uroda. Każda kobieta chce być przecież zadbana, ale żyjemy w szybkim tempie i nie mamy czasu na długie i kosztowane zabiegi pielęgnacyjne – szukamy sprawdzonych pomysłów, tricków, porad oraz kosmetyków, które nas nie zawiodą. Dlatego marka Lirene – ekspert i innowator w pielęgnacji skóry – wobec dynamicznie rosnącej popularności platformy YouTube zdecydowała się stworzyć wyjątkowe miejsce w internecie – Studio Kobiet. Do współpracy zaproszone zostały dwie znane YouTuberki – Karolina z kanału StylizacjeTV oraz Justyna z kanału 10minutspokoju. Co tydzień – w każdą środę o 18.00 – twórczynie oraz ich goście będą inspirować, doradzać, recenzować i dzielić się pomysłami z obszaru mody, urody i life stylu.

„Chcemy, aby Studio Kobiet stało się miejscem, do którego co tydzień chętnie będziemy zaglądać. Jesteśmy pierwszą polską marką kosmetyczną, która zdecydowania się na tak innowacyjny projekt. Zgodnie z naszą ideą „przez kobiety dla kobiet”, wspólnie z twórczyniami oraz internautkami tworzymy własną telewizję - program, który ma inspirować, rozbawiać, motywować i doradzać.” – mówi Anna Pilip, Kierownik ds. PR i Komunikacji Digital Lirene.

Za strategię komunikacji na YouTube, kreację i produkcję video oraz zakup mediów odpowiada agencja TalentMedia.

Zasubskrybuj kanał, oglądaj i bądź na bieżąco!

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij