TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Jestem w bajce z Pocztą Polską

Start-up Jestem w bajce razem z Pocztą Polską promują oryginalne pomysły na prezenty mikołajkowe i bożonarodzeniowe. Ich wspólną propozycją jest książka o przygodach Świętego Mikołaja tworzona online w innowacyjnej, personalizowanej wersji.
O autorze
1 min czytania 2016-11-10

Głównym bohaterem personalizowanej książki może zostać każde dziecko, które chcemy obdarować. Aby zamówić taki prezent wystarczy wejść na stronę mikolaj.poczta-polska.pl lub odwiedzić dowolną placówkę Poczty Polskiej i nabyć kod promocyjny, który należy następnie zrealizować na portalu www.jestemwbajce.pl. Po podaniu imienia dziecka i wgraniu jego zdjęcia na portalu rozpoczyna się przygotowanie książki: fotografia zostaje wkomponowana w okładkę i bogate ilustracje opowieści, a imię staje się przedmiotem jej narracji. Książka po wydrukowaniu trafia pocztą do rąk zamawiającego.

Pomysłodawcy akcji wierzą, że tak zaskakujący prezent sprawi dzieciom wiele radości. „Czy Święty Mikołaj istnieje? W tym roku rozwiejemy wszelkie wątpliwości. Dzieci spotkają się z nim na łamach naszej książki. Jako jej bohaterowie, przeżyją razem z nim fascynującą przygodę, która będzie dla nich źródłem niezapomnianych wrażeń.” – podkreśla Konrad Kacperczyk, twórca start-up’u Jestem w bajce. Książka przeznaczona jest dla dzieci w wieku od 3 do 6 lat. Prowadzona wspólnie z Pocztą Polską akcja pod hasłem Strefa Świętego Mikołaja jest kolejnym projektem B2B realizowanym przez Jestem w bajce. W podobnym zakresie start-up współpracował wcześniej z koncernem Danone.

Poczta Polska, podejmując współpracę z Jestem w bajce, realizuje strategię, której celem jest systematyczne rozwijanie portfolio nowoczesnych usług dla konsumentów. W ramach akcji Strefa Świętego Mikołaja, oprócz personalizowanych książeczek wykonywanych przez Jestem w bajce, Poczta Polska oferuje list od Świętego Mikołaja oraz personalizowane wideo. Działania PR marki Jestem w bajce oraz akcji wspiera agencja Great Story / Cappuccino PR.

Akcja ruszyła na początku listopada, książki można zamawiać do 11 grudnia br., a cała akcja kończy się w Wigilię zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj