They.pl rozbudowuje zespół Digital Media

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
They.pl rozbudowuje zespół Digital Media

Digital marketing agency They.pl nieustannie zwiększa efektywność zespołu Digital Media, do którego dołączyły dwie osoby – Milena Walczak i Krzysztof Nowakowski.

Milena Walczak jako Social Ads Specialist wesprze działania zespołu performance marketingowego. Do jej zadań będzie należało prowadzenie i optymalizacja kampanii efektywnościowych, sales&lead generation, ze szczególnym uwzględnieniem obszary social performance. Wcześniej pracowała w agencjach: Emarketing Experts, faceADDICTED oraz 121PR. Z branżą marketingową jest związana od 2012 roku. Odpowiadała za realizację projektów m.in dla: Plusa, Marks&Spencer oraz Cydru Lubelskiego.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Prywatnie Milena Walczak jest doktorantką zainteresowaną psychologią biznesu i komunikacją interpersonalną.

Krzysztof Nowakowski objął stanowisko Web Analyst i w zespole Digital Media będzie odpowiedzialny za szeroko rozumianą analitykę serwisów internetowych, analizy użyteczności oraz wsparcie analityczne kampanii marketingowych. Do tej pory pracował na stanowisku analityka internetowego w dziale Analityki Omnichannel Orange.

Prywatnie Krzysztof Nowakowski jest fanem muzyki alternatywnej, festiwali muzycznych i nowych technologii. Swoją wiedzą zawodową dzieli się na blogu krzysieknowakowski.pl.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij