TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

PiG Trzech Króli – druga odsłona kampanii PGNiG

Nowy spot pojawił się w telewizji 14 listopada. Ta część kampanii ma na celu zwrócić uwagę na konkretną korzyść (170 zł), jaką klient może uzyskać dzięki skorzystaniu z nowej oferty PiG, czyli prądu i gazu w pakiecie.
O autorze
0 min czytania 2016-11-21

„Dzięki przeprowadzonym przez nas przed emisją badaniom wiemy, że reklama silnie angażuje emocjonalnie, przez co jest dobrze zapamiętywana i wyróżnia się z bloku reklamowego”, powiedział Wiktor Urban, Kierownik Marketingu Marki i Promocji PGNiG Obrót Detaliczny.

„Konsumenci w różnym wieku utożsamiali się z reklamą mówiąc, że to „reklama dla takich osób jak one”. Wynik na wskaźniku utożsamienie się z marką jest na poziomie 1 proc. najlepszych rezultatów spośród około 300 reklam z sektora usług przebadanych przez zaangażowaną przez nas firmę badawczą. Wynik na wskaźniku zaangażowanie emocjonalne jest w 6 proc. najlepiej ocenianych reklam z tej samej bazy” – dodał Urban.

Kreację do kampanii przygotowała agencja Brasil. Zakupem mediów firma zajmowała się samodzielnie.

 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj