PiG Trzech Króli – druga odsłona kampanii PGNiG

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
PiG Trzech Króli – druga odsłona kampanii PGNiG

Nowy spot pojawił się w telewizji 14 listopada. Ta część kampanii ma na celu zwrócić uwagę na konkretną korzyść (170 zł), jaką klient może uzyskać dzięki skorzystaniu z nowej oferty PiG, czyli prądu i gazu w pakiecie.

„Dzięki przeprowadzonym przez nas przed emisją badaniom wiemy, że reklama silnie angażuje emocjonalnie, przez co jest dobrze zapamiętywana i wyróżnia się z bloku reklamowego”, powiedział Wiktor Urban, Kierownik Marketingu Marki i Promocji PGNiG Obrót Detaliczny.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

„Konsumenci w różnym wieku utożsamiali się z reklamą mówiąc, że to „reklama dla takich osób jak one”. Wynik na wskaźniku utożsamienie się z marką jest na poziomie 1 proc. najlepszych rezultatów spośród około 300 reklam z sektora usług przebadanych przez zaangażowaną przez nas firmę badawczą. Wynik na wskaźniku zaangażowanie emocjonalne jest w 6 proc. najlepiej ocenianych reklam z tej samej bazy” – dodał Urban.

Kreację do kampanii przygotowała agencja Brasil. Zakupem mediów firma zajmowała się samodzielnie.

 

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij