Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Płatności mobilne Android Pay w sklepach Carrefour

Klienci wszystkich sklepów pod szyldem Carrefour w Polsce mogą dokonywać płatności za pomocą aplikacji mobilnej Android Pay™. To nowoczesne rozwiązanie umożliwia łatwe i szybkie zakupy przy użyciu smartfona.
O autorze
1 min czytania 2016-11-21

W ponad 800 sklepach Carrefour w Polsce klienci mogą już płacić za zakupy przy wykorzystaniu płatności mobilnych od Google – Android Pay. Aby dokonać płatności mobilnych, należy pobrać aplikację Android Pay ze sklepu Google Play, a następnie dodać do aplikacji swoją kartę kredytową lub debetową. Wszyscy posiadacze telefonu z Androidem w wersji KitKat 4.4. lub nowszej mogą dokonywać łatwych i bezpiecznych płatności mobilnych. Aktualnie z Android Pay w Polsce mogą korzystać posiadacze kart Mastercard lub Visa wydanych przez Alior Bank, T-Mobile Usługi Bankowe oraz Bank Zachodni WBK.

Sam proces płatności odbywa się tak samo jak w przypadku kart zbliżeniowych – wystarczy wybudzić telefon i zbliżyć go do terminala płatniczego. W przypadku transakcji o wartości powyżej 50 PLN należy wpisać dodatkowo kod PIN na terminalu. Wszystkie transakcje wykonane za pośrednictwem Androida Pay są chronione w procesie tokenizacji, branżowym standardzie płatności mobilnych.

– Urządzenia mobilne odgrywają rosnącą rolę w codziennym życiu naszych klientów. Przejmują kolejne obowiązki, więc naturalnie w pewnym momencie zastąpią także karty płatnicze i portfele. Umożliwienie dokonywania płatności Android Pay w sklepach Carrefour to krok w tym właśnie kierunku – powiedział Marcin Olech, Dyrektor Marketingu, Usług i Technologii Cyfrowych. – Carrefour to sieć multiformatowa gwarantująca nowoczesność i innowacyjność. Wykorzystywanie nowych technologii wpływa dodatnio na łatwość, szybkość i bezpieczeństwo zakupów, co bardzo cenią klienci naszych sklepów – dodał Marcin Olech.

Carrefour Polska stale rozwija mobilne kanały dotarcia do swoich klientów. W sierpniu ukazała się nowa wersja aplikacji Mój Carrefour, której podstawową funkcją jest program lojalnościowy. Umożliwia on korzystanie z unikalnych kuponów zniżkowych na zakupy w hipermarketach i supermarketach Carrefour. Specjalna aplikacja powstała również dla klientów centrum handlowego Galeria Morena w Gdańsku. Ponadto, sklep internetowy eCarrefour.pl został wzbogacony o wersję mobilną, która ułatwia dokonywanie zakupów za pomocą smartfona lub tabletu.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj